miercuri, 25 noiembrie 2009

Power-play lubric..

Noii mei vecini fac sex. De doua-trei ori pe zi. Nu, nu am stat inadins sa numar, doar ca mi-e greu sa nu aud "kiai-ul" de lupta al gagicii penetrand zidaria peretelui nostru comun. Muierea asta urla atat de tare incat devin participant fara voie al manifestatiei ei de placere.
Ok, stiu, vi s-a intamplat si voua asta, cel putin odata in viata. Si cel mai probabil in vreo vacanta la mare, cand odaia alaturata de hotel vibra in ritmurile frenetice ale cuplului infierbantat parca fiindca si-o trag in alt pat decat cel de acasa.
Buuuun. Insa asta nu e tot. Colac peste pupaza, momentele astora de febrila copulatie au loc pe aceeasi piesa muzicala. Eeh, nu, nu e Barry White, nici nenea Bolton. E o zgaltaitura salbatica de house pe care o pun de ABSOLUT fiecare data cand se sexeaza. Un fel "power-play" lubric ce devine pe zi ce trece tot mai exasperant.
In cele din urma m-am prins care era ideea. La fel ca pudicele japoneze care trag apa mereu pentru a nu se auzi zgomotele ce insotesc procesul firesc de urinare, si tanti asta, in loc sa-si traga vreo perna pe cap, mareste decibelii "house" ca doar, doar n-o sa auda vecinii nimic. Well, surprise honey, WE DO! Everyfuckin' time.
Citisem undeva ca bucati de cofrage de oua puse in perete izoleaza bine. Va rog eu frumos, nu le aruncati!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu